The Last of Us

Als je even iets wilt delen, nog wel met enig fatsoen, kun je hier je berichten kwijt.
Plaats reactie
Kilika
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-08-2014 23:45

The Last of Us

Bericht door Kilika » 03-08-2014 00:26

Goed voor de grap gooi ik er ook maar ene bericht uit (eerste)

In de afgelopen weken is "The Last of Us Remastered" voor de PS4 (Playstation 4) uitgekomen.

Nadat dit spel voor het eerst uitkwam op de PS3 en het vele enorm hoge cijfers kreeg en na het zien van enkele beelden kwam dit spel al hoog op mijn lijstje te staan.

Helaas had ik geen PS3.

Gelukkig zijn ze met een opgepoetste versie ( niet veel later dan de release van de orginiele game ) met alles erop en eraan, voor op de PS4 en die heb ik dus wel.

Deze game had ik gepre-orderd en verscheen woensdag in de briefenbus.
Het gebeurt niet vaak dat je hoge verwachtingen hebt bij een game of film, en dat deze dan worden waargemaakt, maar dat ze zelfs worden overtroffen ? Nou...dat is zojuist gebeurd, met The Last of Us.

Het is een game waarin zombies/infected de wereld over hebben genomen, maar het spel draait eigenlijk vooral om de band tussen de 2 hoofdcharacters Ellie en Joel. Deze wordt op een wel heel bijzonder en drastische manier weergeven in een totaal verwoeste en verlaten wereld.

Aanrader dus, Naar mijn mening een van de beste games, vooral kwa beleving die ik heb gespeeld!
-Kilika

Plaats reactie